Vad är det med vädret?


Hej Ninni

Igår morse vaknade jag av att regnet smattrade mot fönstret, när jag väl lyckade ta mig ur sängen så visade termometern på 6 nästan 7 plusgrader.
Imorse när jag klev upp 05.00, eftersom arbetsdagen började 06, så var det nästan 6+. Detta tillhör inte vanligheter i mitten/slutet av november, i alla fall inte här i de norra delarna av landet.
Jag klagar dock inte, saknar inte snön och kylan, och med all säkerhet så kommer vi få alltför många månader av riktigt vinterväder ändå. Den enda nackdelen med detta väder är faktiskt att bristen på snön gör att det blir väldigt mörkt ute, när väl snön faller så ljusar det ju upp omgivningarna lite grann, så för den skull kan den ju få komma snart - kanske till nästa helg då det faktiskt är första advent och då också skyltsöndag, hade ju varit mys med några snöflingor då trots allt.
Nu ska jag göra en kopp varm choklad, mysa ner mig i soffan, slå på en film och hoppas att jag lyckas hålla mig vaken till slutet.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0