To be or not to be - alone...


Hej Ninni

Så var arbetsveckan i full gång, men trots att jag precis varit ledig i fyra dagar så skulle inte fyra dagar till göra något alls, eller tre, eller två....
Imorgon är i alla fall ordningen återställd med lediga onsdagen på schemat.
Upptäckte dock något efter helgen som jag inte hade förväntat mig. Det var verkligen roligt att ha Guldlock här på besök, men jag är en person med väldigt stort behov av min ensamhet. Jag gillar att vara i själv helt enkelt.
Därför trodde jag också att det trots en väldigt bra helg skulle kännas lite skönt att få vara själv igen -  men inte det!
Lägenheten känns bara tom och det känns konstigt att äta frukost ensam... hmmm, vet inte riktigt vad detta ska betyda, kan det faktiskt vara så att jag mot förmodan gillar människor.... måste klura lite mer på detta tror jag...

...fast egentligen handlar det nog mest om att det måste vara rätt sorts människor...

 (Bild från google)

Nu måste jag ta en runda till ner i tvättstugan så det får bli ett kort brev idag. Hade egentligen inte så mycket nytt att komma med idag ändå, så nu loggar jag ut...

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0