Inte en bra start på dagen...


Hej Ninni

Först tänkte jag komma med ett inlägg om cirkusen och det här med vad man gör och inte gör för företaget, men jag hoppar det. Alla tankar bör nog inte vädras öppet, så jag nöjer mig med att jag inte blev överlycklig över att telefonen ringde vid sju-tiden imorse - på min lediga dag...
Dagen fortsatte inte så mycket bättre för efter att jag lyckades somnat om ett stund så vaknade jag med migrän och tillbringade förmiddagen ihopkrupen i soffan, men efter att ha knaprat lite piller och sovit ett tag till så kändes det mycket bättre.
Så mycket bättre faktiskt att det blev en runda i lägenheten med dammtrasan och snabeldraken. Lite nytta blev det ändå gjort, men sedan har jag bara tagit det lungt. Till middag blev det majssoppa, receptet kommer imorgon. 
Nu blir det lite tv och eventuellt en runda på trampmaskinen till Halv åtta hos mig. Det brukar vara ett lagomt pass, men jag har kommit av mig lite med detta - ingen överraskning där direkt, men det är ju aldríg försent att börja om ;)

Kram!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0