allra sista dagen


Hej Ninni

Idag var det kvällspass på Cirkusen och jag har varit så trött så jag visst inte riktigt vad jag skulle göra av mig själv. Funderar om jag kanske borde gå och kolla upp lite värden, men jag drar mig lite för det, som jag tidigare nämnt så försöker jag undvika vårdcentraler så länge jag bara kan. Ibland är det ju dock så att man måste ta tjuren vid hornen om man vill undvika att somna på arbetstid...
och andra sidan kanske det bara skulle vara positivt....
För övrigt så är det ju jordens sista dag idag. Planeten ska ju gå under idag enligt någon förrvirrad gubbe i USA. Visserligen har han ju gissat fel ett antal gånger tidigare, men man vet ju aldrig, han kan ju ha rätt den här gången. Jag lutar dock åt att jag kommrer att vara tvungen att jobb helgen ändå, men det återstår ju lite mer än två timmar av denna fredagen den 21 oktober så vem vet...
Vad skulle du göra om det nu var så att det var sista dagen för den här planeten? Jag kan tänka mig att det är många som skulle hitta på en hel del annorlunda och riktigt knäppa saker bara för att man kan, spendera alla sina pengar, köra snabba bilar, hoppa bungyjump och göra en massa andra knasiga grejer man alltid drömt om, men nej det är inget för mig.
Visste jag med all säkerhet att det var vår sista dag så skulle jag åka hem till menageriet, samla familjen och tillbringa dagen med dem som betyder mest för mig <3





Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0