Dimma över taken och nya kläder


Hej Ninni

Det är fortfarande grått och dimmigt höstväder ute, men idag fanns det bättre med energi än under gårdagen. Kanske har det något att göra med att det är lediga onsdagen...
Fick en välbehövlig sovmorgon, frukost i lugn och ro och sedan promenerade jag in mot centrum för en fika med bästa vännen från gymnasietiden, ytterligare en som jag ser alltför sällan fast vi fortfarande bor i samma stad. En mycket trevlig fikastund var det och vi fick uppdatera varandra om vad som hänt sedan sist. 
Innan jag traskade hem så hämtade jag ut ett paket från ellos som kommit till mig. Paketet innehöll denna:



En underklänning, skulle jag kalla den i alla fall, som jag tänkte att man kan ha under båda de andra två plaggen som också fanns i paketet:

               


En oversize- tröja och en kofta som båda kommer bli perfekt i höst/vinter (Alla bilderna från ellos.se).
Resten av dagen har jag plockat lite här hemma, myst i soffan med fler avsnitt av SATC och lagat köttfärspaj till middag, känns som perfekt aktivitetsnivå när vädret är som det är:




Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0