En helg med Finaste


Hej Ninni

Då var jag hemma igen, lite trött men helgen har varit väldigt bra. Det sägs ju att själva resan är målet, eller något sådant i alla fall, men jag håller inte riktigt med. Jag åker gärna men själva resandet tycker jag mest bara är jobbigt. Även om det oftast går ganska smidigt egentligen, vart man än ska, så är det jobbigt och man blir så trött.
Hur som helst så har det ju i alla fall varit en mysig helg och jag har fått fylla på min Finaste-dos. Fredagen bjöd på klassiskt fredagsmys - tacomiddag och Idol. På lördagen blev det en sväng in till centrum för att fika och på kvällen blev det sedan en god middag på restaurang. Mycket mer action än så har det inte varit, men vi har pratat och skrattat och umgåtts och det är så skönt med en vän som man bara kan vara med och verkligen surra om allt med.
Nu är det bara vänta på att den lilla varelsen i magen ska titta ut också, så man får lära känna honom/henne också.



Det här är Finastes rödbruna dam som myser i sin korg. Jag vet inte riktigt vad som händer med underläppen där, men fin är hon :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: finaste :)

ser du inte att hon snusar lite lätt...kramar

2011-11-06 @ 19:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0