Första snön


Hej Ninni

Så jorden gick inte under igår trots allt, men idag kom den första snön här så egentligen är det väl en definitionsfråga ;)
Den allra första snön brukar sällan ligga kvar och när jag trampade hem från jobbet så var den i stort sett borta. Med tanke på att jag inte gillar snö särskilt mycket så kan man ju verkligen tycka att jag bor på fel ställe. För mig skulle det räcka mer än väl med kanske två månader med snö, december och januari, sedan är det bra med det. December behöver ju snö eftersom en vit jul är ett måste, men efter det är det inte så noga. Visserligen kan vårvintern som vi har här uppe i norr vara riktigt trevlig med strålande sol och gnistrande skare, men för mig är det inget måste. Snö kan absolut vara mysigt, men nästan halva året med snö på marken är inte kul!!
Nu ska jag titta på några avsnitt SATC och ladda inför en tidig söndagmorgon på cirkusen.



Stora vovven busar i snön, dock inte i oktober utan aningen senare på säsongen :)


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0