Hemmapyssel


Hej Ninni

Vaknade imorse av att regnet slog mot rutan, så gårdagens väder var tyvärr inte här för att stanna. Det gjorde dock inte så mycket när man vet att det är helt fritt fram att stanna i sängen så länge man vill.
När jag väl kravlade mig upp så tog jag tag i gårdagens inköp och fixade till det lite här hemma. Bilderna är inte de bästa, men det ger ju en liten uppfattning om vad jag inhandlade igår. Är man en hemmamysare så måste det ju kännas bra att vara hemma också, så nu har jag ordnat till det lite extra och jag började med balkongen:





Planterade ut lite höstblommor för det är ju inte bara inomhus som man man vill ha det fint, eller hur?
Jag har också hängt upp de två tavlorna som jag köpte på Gallerix. Det här med vad man ska ha på väggarna tycker jag är svårt. Det är svårt att hitta något man gillar som inte kostar alldeles för mycket, men dessa gillar jag verkligen:


Vardagsrummet


Sovrummet - det syns inte på bilden, men denna glittrar lite ;)



Till sovrummet köpte jag också denna läslampa på Indiska, även denna med lite glittrande pärlor på. Ska det va så ska det va liksom. Väckarklockan köpte jag på Ikea när vi var där för några veckor sedan.



Sist men inte minst så hittade jag denna kruka att ha färska kryddor i på Ica Maxi faktiskt. Håller man bara ögonen öppna så kan man hitta fina och roliga inredningsprylar överallt.
Så var hemmet pimpat lite extra och jag ska nu slå mig ner i soffan och titta på den nya komediserien med Robert Gustafsson 4:an.


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0