Kanelbullens dag


Hej Ninni

Vi börjar med att ge lite kärlek till detta bakverk idag:

 
(Bild från google)

Jag har inte bakat några själv, men dagen till ära så unnade jag mig en halv bulle (de var väldigt stora) på jobbet idag - Mums!
Idag har jag jobbat kort dag som vanligt på tisdagar, sedan har det inte blivit så mycket mer aktiviteter efter det. Ja, en sak förresten - jag har klippt och klistrat ihop ett litet brev  - men mer än så kan jag inte säga just nu för då förstör jag ju överraskningen innan brevet landat hos adressaten...
Ikväll blir det tvmys hela kvällen för det är ju denna vecka som alla efterlängtade serier har säsongspremiär och först ut är Desperate Housewives - sista säsongen! Jag är inte en sådan som inte kan hålla mig och laddar ner serierna i förväg, utan här har man snällt väntat tills de sänds i tv, men nu är det äntligen dags igen :)
Förresten eftersom det inte blev något brev igår, måndagsuppehållet du vet, så tänkte jag att det skulle bli två idag istället, som kompensation. Så snart kommer det ett nytt middagstips också.


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0