rosa månaden


Hej Ninni

Varje år i oktober köper jag så klart Rosa Bandet för att stödja forskningen kring bröstcencer, men i år blev det det här istället:



Ett väldans tjusigt rosa armband. Det finns på Lindex och hela förtjänsten går till bröstcencerforskningen - bara att springa och köpa!
Idag, lediga onsdagen, mötte jag upp en barndomsvän för lunch. Fast vi bor i samma stad ses vi alldeles för sällan, men det är alltid mycket trevligt när vi väl lyckas få till en träff :)
Efter det var det bara att trampa hem och ta tag i städningen av lägenheten. Sedan blev det älgfärsbiffar till middag eftersom jag tack vare jägarna i familjen fått påfyllning i frysen.
Ikväll blir det ännu en efterlängtad säsongsstart - Grey´s Anatomy.
Ja det var min lediga dag det, nu väntar sex arbetsdagar innan nästa lediga onsdag - bara att kämpa på...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0