Snigelpost


Hej Ninni

Jag skulle ju visa vad det var för ett brev som jag knåpade ihop här om dagen. Nu har det kommit fram till Finaste (ja det är klart det var till henne) så nu kan jag ju visa dig också. Som jag nämnt tidigare så väntar Finaste sitt första barn vid årsskiftet eller rättare sagt i mellandagarna, men jag har sagt åt henne att hon måste knipa lite längre för det är ju inget kul att fylla år sist av alla heller. I veckan hittade jag så denna lilla notis i tidningen som jag bara var tvungen att klippa ut och skicka till henne - för att ge lite motivation :)





Jag menar det gäller ju att säkra pensionen i tid och det är ju aldrig fel om man dessutom kan göra det lite lättare för sitt barn i skolan bara genom att se till att den föds i rätt månad eller hur? Det var väl en bra lite morot för Finaste, det tycker då jag i alla falll. Om inte annat så är det ju alltid kul att få något annat i brevlådan än bara den vanliga reklamen och räkningarna :)


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0