Trött onsdag


Hej Ninni

Ledig onsdag idag och det har inte blivit mycket gjort. Gårdagen var ingen bra dag, det gick bra på jobbat och lunchen med Bästaste A var jättetrevlig, men sen var det som att någon hade slagit mig i huvudet för jag blev så fruktansvärt trött.
Efter att ha handlat lite mat tog jag mig hem och tänkte ta en liten powernap innan det var dags för tvättstugan, men det blev inte mycket av den och min lugna tv-kväll som jag sett fram emot blev ju mest en massa springade i reklampauserna - hänga tvätt, hämta tvätt, vika tvätt...
Sedan stupade jag i säng och somnade omgående.
Vaknade imorse med huvudvärk, men efter att ha somnat om för en lite längre sovmorgon så kändes det bättre, men som sagt har det inte hänt mycket här ändå.
Jag borde packa inför helgen, men är det något jag ogillar att göra så är det att packa. Det är ju alltid kul att få åka iväg, men så jobbigt att packa. Vet inte varför egentligen, men det har väl med beslutångest att göra. Har alltid så svårt att bestämma mig för vad jag ska packa och tar alltid med alldeles för mycket. Tror jag gör det imorgon istället, jag åker ju inte förrän på fredag...
Nu blir det soffan och försöka samla lite energi för det här klagandet går ju inte för sig.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0