Reklampaus


Hej Ninni

Idag var det jobbstart klockan 06 och egentligen slutar jag ju tidigt dessa dagar, för att det ska vara lite mer barmhärtigt liksom, men idag var det bara att jobba två timmar längre. Detta för att vi hade utbildning, inte för att jag vet om vi blev så mycket mer utbildade, men det är ju bra att de försöker i alla fall... 
Därför är jag riktigt trött ikväll, nästan så jag slumrade till i soffan när jag kom hem, men jag var ju tvungen att laga middag och diska och tvätta och så vidare...

Nu till något helt annat - har tidigare nämnt Comhem-katten som är en av mina favoritreklamer, om man nu kan ha en sådan, reklam är ju egentligen något man skulle vilja slippa helt och hållet. Nu när man ändå måste dras med den så är det ju dock bra att det finns sådana som får en att skratta.
Förrutom katten så tycker jag att Liberos reklamer är underbara, även fast det är blöjreklam. Deras Football Collection var en stor favorit och deras nya Dance Collection är minst lika bra. Ungarna är bara så härliga och där har du några som verkligen gillar att dansa!! Varför denna utläggning om reklam nu då? Ja, det var helt enkelt bara för att den visades på tv alldeles nyss och för att jag nu sitter här med ett stort fånigt leende på läpparna:





Kan man bli annat än glad av detta? Tror inte det va! :D


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0