Höströda naglar


Hej Ninni

Idag var det jobbstart kl 06 så jag är inte alltför pigg just nu, men dagen gick fort och efter jobbet gjorde jag lite ärenden på stan. Bland annat så var jag in till Bästaste A på hennes jobb för en liten pratstund och då passade hon på att "lura" på mig ett nytt nagellack från Isadora:



Det är en av höstfärgerna, Brick Red heter den. Det kanske inte syns så bra på bilden med den är lite rödorange till färgen, som ett höstlöv eller ja, en tegelsten. A menade att eftersom jag gillar hösten så mycket så måste jag ju ha den :) Riktigt snyggt blev det, så tack till Bästade A för övertalningen :)
Efter att jag trampat hem i ösregnet (som vanligt...) och fått i mig en sen lunch så blev det en powernapp i soffan. Har inte alls känt mig på topp idag, huvudvärken har legat och lurat hela tiden, men man blir ju lite extra sliten när man inte är van att stiga upp mitt i natten - kändes i alla fall som det var det när väckarklockan ringde...
Nu blir det ett pass med min twist stepper -  ja, jag har faktiskt tagit det slutgiltiga steget och börjat använda maskinen tillslut :) Sedan soffmys resten av kvällen.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0