En regnig torsdag


Hej Ninni

Idag har jag jobbat kort dag, men det innebar ju också att jag började tidigt, tidigt. Nu när det börjar bli höst och mörkare är jag glad att jag bara börjar kl 06 en dag varannan vecka, för det är jobbigt att stiga upp strax före fem när mörkret lurar utanför fönstret. Visserligen får man gå hem tidigt från jobbet och har mycket av dagen kvar, men det är skönt att få sova någon timme till när det fortfarande är mörkt på morgonen.
Ikväll smattrar regnet riktigt ordentligt mot fönsterrutorna och jag myser med massor med te och tända ljus. Ja, jag vet att jag tjatar om det, men jag tycker att hösten är härlig! Jag tycker att det är riktigt mys när man får tända varenda ljus man har och krypa ihop i soffhörnet och bara tycka att man har det ganska bra som får vara inomhus när vädret kanske inte visar sig från sin bästa sida :)

 


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0