fler roliga nyheter


Hej Ninni

Imorse fick jag äntligen sovmorgon och kunde ligga kvar i sängen och lyssna på regnet som slog mot rutan som jag har längtat efter att få göra hela helgen då jag var tvungen att stiga upp tidigt. Idag har jag som vanligt jobbat kvällspass då det är måndag, även om det inte känns så för mig eftersom jag jobbat hela helgen. Man får lite dålig koll på dagarna när man är ledig mitt i veckan istället för helgen.
Idag ringde också Finaste Vännen och bokade in en lunch på torsdag eftersom hon kommer hem över helgen. Ska bli så kul att träffa henne, för nu börjar det bli alldeles för länge sedan. Jag tänkte att jag skulle berätta lite mer om henne och vår vänskap, men även det får bli en annan dag. Det blir inte så mycket skrivet när det är mycket jobb och nu är det en hel del jag tänkt att jag ska skriva om, men snart kommer det ett längre brev jag lovar!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0