Fredagsfika


Hej Ninni

Det blev ingen fika med Finaste Vännen igår eftersom det var något möte som drog ut på tiden, men idag efter jobbet då kunde vi äntligen ses. Det var så roligt att träffas igen och prata en massa strunt, ta en fika och titta på människor.
Finaste är ganska snabb i sina bedömningar av folk och oftas så uttrycker hon sina åsikter högt och ljudligt och man får skratta lika mycket varje gång. Sen så fick jag ju träffa magen också och den var jättefin, så nyfiken på vad som bor där inne.
Ikväll blev det tacomiddag i menageriet och sedan har jag och mamsen tagit en promenad med hundarna. Vi fick passa på nu strax innan det blev mörkt för här jagas det nämligen älg den här helgen, så det är väl inte så där jättebra att knata omkring i skogarna på dagtid direkt. Både pappa min och minsta bror, han fotbollsspelaren, jagar förövrigt. Imorgon medan de leker jägare så ska jag och mamma göra ett besök på Ikea, var och en har ju sina intressen liksom :)

(Bild från google)



Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0