Helg!


Hej Ninni

Så var den första arbetsveckan avklarad och den gick faktiskt riktigt fort, det har väl något att göra med att jag har haft mycket på min "att-göra-lista". Jag har dock lyckats få lite bättre koll och prickat av det mesta som skulle göras också. Därför så känns det extra skönt med ledig helg nu, välförtjänt ledig helg också. 
Vad händer i helgen då? Inte så väldigt mycket, ikväll blir det filmmys här hemma och imorgon blir det bio.
Ska se Jägarna 2 som har Norrlandspremär redan idag.
Är inte så där jättesugen på att se den eftersom jag inte riktigt gillar thrillers, ja det är bara att erkänna jag är lite känslig och gillar inte att bli rädd, vilket jag blir så fort det blir det minsta läskigt... Har aldrig förstått grejen med skäckfilmer till exempel och jag har fortfarande inte fått ett vettigt argument till varför man ska titta på något som gör att man inte kan sova på nätterna.
Men tillbaka till morgondagens film - trots att jag är lättskrämd så känns det nästan obligatoriskt att gå och se den när man bor här uppe i norr, så jag böjer mig och följer med. Jag får väl helt enkelt gömma mig under jackan om det blir för jobbigt ;)




Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0