Husfrun i mig


Hej Ninni

Lediga onsdagen idag och jag har haft en riktigt produktiv dag. Husfrun i mig fick verkligen komma till sin rätt. Jag har bakat bröd, bytt rent i sängen, förberett balkongen för en kallare årstid, men fortfarande saknas de där höstblommorna. Jag hoppas dock att de kan inhandlas till helgen.
Sedan har jag även gjort en paj samt diskat och tvättat. Inte illa för en ledig dag ändå. Recepten på både brödet och pajen kommer dyka upp här framöver.
Om du undrar så tog jag faktiskt det tredje steget idag och både öppnade lådan och skruvade ihop maskinen. Just nu står den här framför mig och väntar och det kan faktiskt hända att jag tampar en stund på den redan idag! Ja, så är det, vet inte riktigt var all den här energin kommer ifrån, men det gäller att ta vara på den så länge det varar.
Ska ta och se "Halv åtta hos mig" nu och sedan blir det en dusch innan man kryper ner i den renbäddade sängen, en svårslagen myskänsla det.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0