Knep och knåp och roliga nyheter


Hej Ninni

Jobbat idag, men dagen gick fort och relativt smärtfritt så inte mycket att klaga på där förutom tröttheten. Efter arbetet så insåg jag mig tvungen att ta upp kampen mot det gigantiska diskberg som bildats i mitt kök. Efter att ha gått segrande ur den striden så satte jag mig vid min dator och där har jag suttit sedan dess, med ett avbrott för ett telefonsamtal med Finaste Vännen.
Jag har skrivit ett brev, knepat och knåpat, mumlat högt och osammanhängade för mig själv. Det är ett brev som jag hoppas ska hjälpa mig att bli vuxen på riktigt...
och det blev klart tillslut och nu är det skickat och det är bara hoppas på det bästa - *hoppas, hoppas, hoppas*

Sedan har jag också fått otroligt roliga nyheter idag - jag ska nämligen få långväga besök om några veckor!! Ja, det är ganska många veckor kvar, men de kommer gå fort och vips är hon här hos mig :) Då kommer det vara sju månader sedan vi sågs sist. Då, i våras, var jag på besök hos henne och hennes fina lilla familj, men innan dess var det fyra år! sedan vi sågs senast. Mer om mitt besök och hur vi träffades från början en annan gång för nu är jag så trött efter att först ha jobbat hela dagen och sen stirrat på datorskärmen ytterligare några timmar, men förhoppningsvis lönar det sig - ja, det sistnämnda alltså....

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0