ledig onsdag


Hej Ninni

"Städa, städa varje fredag oså varje jul, det tycker jag är kul" som Pippi sjunger. Inte för att det är fredag idag och inte för att jag tyckte att det var särskilt kul men städat har jag gjort idag. Det är min lediga onsdag och förrutom att dra runt på snabeldraken har jag mest tagit det lugnt och tittat på film. Är riktigt ruskigt regnväder idag så inomhusaktiviteter passar bra.

I övrigt har jag inte så mycket att komma med idag, utan mina tankar går till en barndomsvän som jag inte pratat med på länge. Livet visade idag hur fruktansvärt orättvist det kan vara ibland och att beklaga känns så futtigt, men vad kan man säga till någon som drabbas av något så tragiskt och meningslöst. Kan bara skicka många varma tankar till henne och hennes pojkar....


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0