Middag och bio


Hej Ninni

Efter en lung dag med inte mycket mer aktiviteter än soffmys så blev det lördagskväll med middag och bio.
Jag och Bästaste A köpte med oss mat hem från en restaurang som nyöppnade för inte så länge sedan här i stan och det var riktigt gott och mycket!
Så efter en trevlig stund med en massa surr var det alltså dags för Jägarna 2 på bio och jag överlevde och måste faktiskt säga att den var riktigt bra. Visst den var lite obehaglig vissa stunder, men då har jag utvecklat en teknik att titta snett nedåt så jag bara ser vad som händer lite ur ögonvrån och då går det bra. Vad gör man inte när man är lättskrämd :)
Det var min lördag det, nu blir det inte mycket mer än så här men det räcker bra för mig :)

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0