Slö söndag


Hej Ninni

Den här söndagen har verkligen gått i ett långsamt tempo, soffläge hela dagen lång. Jag har växlat mellan tv:n och boken men det är allt :)
Nej, det är inte riktigt sant för jag har faktiskt gått igenom mina skor också, plockat undan sommarskorna och tagit fram lite varmare varianter. Precis som så många andra kvinnliga varelser så är skor ett stor svaghet hos mig. Jag erkänner att jag äger alldeles för många och att det bland dessa finns sådana som jag faktiskt aldrig använt, men skor är kul så är det bara och det finns ju så många olika varianter som gör att man vill ha så många :) Jag började räkna mina en gång, men jag avslutade aldrig räkningen av någon anledning, kanske blev jag avskräckt när jag närmade mig ett 60-tal så där, jag vet inte... ;)
Kanske är det så att jag äger fler par än jag behöver, men med skor (och handväskor för den delen, men det är ett annat brev...) så kan det aldrig bli för många egentligen och de flesta samlar ju på något eller hur....

 (Bild från google)


Kram!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0