Tlött dag


Hej Ninni

När klockan ringde imorse tyckte jag att det var en aningens orättvist faktiskt. Regnet öste ner och jag var inte bara tvungen att lämna min varma säng utan också trampa iväg till cirkusen. Nästan så att jag fick lust att skrika något fullt i trapphuset och kanske bara råka väcka alla de där som fick ligga kvar under sina täcken och sova vidare...
Men det var bara att bita ihop och bege sig till arbetet, mycket folk var det idag. Dagen gick dock bra till ungefär sista timmen då det var som att jag fått en slägga i huvudet eller något, så trött blev jag. Jag orkade knappt lyssna på kunderna, inte för att det är något ovanligt ;) men nu blev det extra svårt, såg ju att deras läppar rörde sig men hjärnan kopplade liksom inte vad de faktiskt sa.
Efter jobbet blev det middag i menageriet, då det var ett bra tag sedan jag var där sist. God mat och mys som vanligt. Nu är jag hemma igen och fastnade framför Notting Hill, har ju sett filmen hur många gånger som helst så jag tror att jag istället ska krypa ner i sängen och läsa lite innan det är dags för en date med John Blund. Imorgon upp tidigt och tillbaka till cirkusen igen...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0