Trötter på Ikea


Hej Ninni

Dagen har spenderats på Ikea med mamma min, har strosat omkring och insett att man skulle bli ruinerad om man hade yta att placera allt man skulle vilja ha på. Blev inte så mycket inköp den här gången, utan bara lite småsaker, men en trevlig dag var det.
När jag kom hem så lade jag mig i soffan för att vila lite eftersom jag hade lite huvudvärk och vaknade tre timmar senare... ja, det är utmattande att shoppa, men mest tror jag att det beror på att det inte blev så bra sömn i natt. Dels så var det en lite fyrbent dam som vill dela säng och därför väckte mig med jämna mellanrum eller så kanske det var jag som väckte henne då jag glömde att hon var där i fotänden och knuffade till henne när jag vände på mig. Sedan var det också de här älgjägarna som frivilligt steg upp vid 3-4 tiden och då vaknade jag så klart också... så är det ibland och trots en lite väl lång powernap så tror jag det får bli en tidig kväll ikväll.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0