Söndagsbestyr


Hej Ninni

Idag har det varit sånt där perfekt höstväder, klar och hög luft och stålande sol. Hur kan man inte gilla hösten en dag som denna? Jag älskart! Blev så klart en långpromenad för att bara njuta av vädret.
Annars har jag inte gjort så mycket, precis som det ska vara en söndag. Har diskat, plockat upp Ikeainköpen från igår och stökat lite i förrådet.
Har också bläddrat lite bland olika recept för att få lite inspiration till matlagning och skrivit handlingslista. Under semestern kom jag av mig lite när det gäller det här att äta rätt och även att laga mat, så nu är det dags att ta tag i detta igen. Man känner ju sin egen kropp och när det inte känns bekvämt längre. Har inte världens bästa karaktär när det gäller att låta bli sådant som är onyttigt, men man måste ju i alla fall försöka ändra på sina ovanor, så det är vad jag ska ta tag i nu...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0