Glad Påsk!


Hej Ninni

Tänkte att jag skulle titta in här och önska dig en Glad Påsk redan nu, för det blir inte mycket till påsk för mig. Det där med långledigt finns liksom inte. Jobbar hela helgen (lördag och söndag), men är faktiskt ledig fredag och måndag - men då ska det bakas och ätas familjemiddag och förhoppningsvis promeneras och så vidare...
Apropå promenader så har jag kommit igång riktigt bra med sådana nu. Har promenerat 40-50 minuter varje dag sedan i lördags, för det mesta på morgonen innan frukost. Bara att hoppas att jag kan fortsätta med det nu. Jag brukar ju ha en tendens att komma igång bra med träningen för att sedan tröttna ganska snabbt, så håll tummarna att jag har bättre karaktär den här gången ;)
Imorgon börjar jag dagen så där otrevligt tidigt igen och dessutom så jobbar jag lite längre än vad jag brukar. Är också ganska säker på att det kommer vara massor med kunder imorgon, man skulle kunna tro att folk inte ska göra annat än att äta till helgen. Så jag har en känsla av att jag kommer vara mer än trött imorgon kväll, men det ska väl gå det med :)
Så ja det jag egentligen ville säga var ju alltså: Glad Påsk!!


 

Kram!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0