Klänningar och gott att dricka


Hej Ninni

Lediga onsdagen idag och jag har varit och fått frisyren fixad. Nackdelen när man nu har lite kortare hår är ju att det måste klippas oftare, men det får man väl ta när man hittat något man trivs i. Efter det så blev det lunch med två härliga damer, som jag förhoppningsvis ska umgås mer med nästa lördag, men det är ju ett tag kvar så det tar vi då. Hann också med en sväng på stan och jag passade på att prova två maxiklänningar som jag sneglat på ett tag, men jag vet inte om det är riktigt jag det där. Eftersom jag inte sträcker mig så väldigt långt över marknivån så har jag alltid inbillat mig att jag är för kort för att ha långa klänningar, så de fick inte följa med hem den här gången utan jag får fundera vidare. Här är de förresten och Lindex är butiken:




Framförallt den blommiga bara skriker sommar, men jag är ändå tveksam - vad tror du?

Nu är förresten samtalet ringt och mailen skickade. Det finns nu inget mer jag kan göra på en månad eller så och det känns ganska befriande på något sätt - nu är det upp till någon annan att inse att jag är den bästa, för det är jag ju!! För övrigt så det mest jobb nu, har sex arbetsdagar framför mig att se fram emot. Nästa vecka ser ut att bli lite mer skojsig, så tills dess så tänkte jag att du kunde testa denna:




Loka Likes Mash-Ups Jordgubb och Lakrits
. Riktigt god tyckte jag, men då är jag ju också en stor lakritsälskare och detta i kombination med en annan storfavorit - jordgubbe - funkade väldans bra tyckte jag.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0