tiden går.. ibland iaf....


Hej Ninni

Väldans vad jag har blivit dålig på detta med att skriva här, men det har inte funnits tid - eller nu ljög jag, tid har väl funnits mellan jobbpassen, men däremot varken ork eller lust. Det här med att det håller på att snöa i slutet av april måste jag säga påverkar humöret, i alla fall mitt, väldigt mycket. Det är nästan mer deprimerande än när det är över 30 minus på vintern, för nu längtar man ju mer än någonsin efter sol, värme och framför allt snöfri mark och grönska.
Det händer inte så mycket heller som är värt att skriva om, jag väntar mest bara - räknar ner dagarna och tycker tiden står stilla... Idag hade jag egentligen planerat att åka till en annan stad och hälsa på Finaste Vännen, men pågrund av sjukdom (deras) och dålig ekonomi (min) så skjuter vi på det besöket ett tag. Som tur är så kommer de faktiskt hit redan till helgen och jag hoppas då att vi ska hinna ses så att jag får krama Finaste och bebismysa lite med Kotten, som redan hunnit bli hela 4 månader! - tiden bara springer iväg ju (i alla fall när det gäller vissa saker...)
Ledig idag och på förmiddagen har jag som vanligt städat, då det ändå var gråmulen och trist ute. Sedan lagom till jag blev klar med fejandet så tittade solen fram och det blev riktigt vårvarmt - äntligen! - så då passade jag så klart på att ta en långprommenad och fylla på energidepåerna lite.
Nu blir det nog inte så mycket mer gjort idag, förrutom att jag tänkte ringa en gullunge som jag inte pratat med på alldeles för länge och förhoppningsvis kan vi planera in något skojsigt framöver.

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0