Alla hjärtans


Hej Ninni

Alla hjärtans dag idag och jag vet inte hur många askar geléhjärtan jag har sålt de senaste dagarna men många är det. Den här dagen är väl annars precis som Halloween ytterligare en chans för handeln att tjäna en väldans massa pengar och jag kan tycka att det är lite tråkigt att det ska behöva finnas en speciell dag för att folk ska komma ihåg dem de håller kär. Varför inte bara göra det spontant vilken annan dag som helst, bara för att man känner för det?
Hur som helst nog om detta, idag har jag äntligen jobbat den sista av sex dagar på raken och den korta arbetsdagen avslutades med en lunchdate med Barndomsvännen. Alltid trevligt och varje gång har det gått alldeles för länge sedan sist :)
Imorgon är det lediga onsdagen och då sätter jag mig på en buss mot en annan stad för att umgås med Finaste Vännen och äntligen äntligen få snosa på bebis och beundra det lilla underverket. Det blir en dagstripp så jag återkommer en annan dag med bilder och berättelse om det besöket :) Tills dess - ha det gott!





Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0