En utmaning och en varning!


Hej Ninni

Jag har bestämt mig för att jag behöver en liten kickstart när det gäller det här med viktnedgång. Det är absolut inte så att jag kämpar med en massa överflödiga kilo på något sätt, men den senaste tiden har jag inte riktigt känt mig bekväm med hur kläderna sitter då jag har gått upp några få kilo.
Nu har jag därför beslutat mig för att utföra något av ett experiment - jag som verkligen är superkänslig för hunger, det är en minst sagt otrevligt sida som dyker upp när jag blir hungrig, ska testa att endast dricka Nutrilett Quick Weightloss Shakes i 10 dagar!
Kanske ger det ingenting, kanske kommer jag inte kunna fullfölja på grund av mitt humör, men jag utmanar mig själv att testa i alla fall.
Så på förhand så ber jag om ursäkt om du skulle råka springa på mig de närmste tio dagarna och jag är lite tvär mot dig, ta det inte personligt för allt i världen :)

Bild från Nutrilett.se

Utmaningen börjar imorgon och du får följa med här för att att se hur det går. En lugn söndag har jag annars avslutat med att ta en promenad till Bästaste A och får lite vardagslyx iform av en mycket avslappnande ansiktsbehandling. Hennes vita Tiger hjälpte också till genom att hoppa upp på behandlingsbänken och lägga sig tillrätta på mina ben och fungera som en levande värmekudde, mycket bra :)

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0