Jobbat och kalasat


Hej Ninni

Jobbhelgen är över, och det gick bra och framföra allt fort - alltid bra när det går fort ;) Efter att jag stämplat ut för dagen så begav jag mig hem till Barndomsvännen eftersom det vankades fördelsedagskalas för hennes dotter. Lilltjejen har hunnit bli 4 år! Hu, vet inte alls hur det gick till för jag tyckte nyss hon föddes.
Denna underbara sötnos är en av mina favoritungar här i världen och har alltid varit. Vi klickade från första början kan man väl säga och härligare unge får man nog leta efter. Så självklart fick hon ett stooort paket, för det är väl så att den som kommer med störst paket vinner :)




Nej, men paketet blev så stort eftersom det innehöll en förvaringslåda med dinosaurier på, vilket tydligen är den nya favoriten till mammas och pappas stora glädje. De är lite trötta på allt rosa och fluffigt då det mesta tidigare har handlat om Hello Kitty. I lådan hade jag lagt två böcker varav den ena så klart handlade om, just det - dinosaurier.
Mycket trevligt kalasande var det, men nu känner jag mig så så trött och jag måste snart ta kväll för jag har fortfarande två arbetsdagar kvar innan det blir lite ledighet
. Veckan innhåller mest jobb, men lite planering inför framtiden måste också hinnas med och så kan det nog kanske bjudas på lite trevligheter till helgen, men det är ju en hel vecka dit så det tar vi då...

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0