kommentera mera


Hej Ninni

Funderar lite på det här med att blogga och varför man skriver. Jag kan helt ärligt säga att jag i allra första hand skriver för min egen skull, för att jag tycker det är roligt. Ibland saknas det ju dock inspiration och det blir lite glesare mellan inläggen, men det är ju bara så det är.
Här om dagen fick jag en kommentar på ett av inläggen och då kändes det genast extra roligt. Det är absolut inte så att man är någonstans i närheten av storbloggarna som får flera hundra kommentarer på varje litet inlägg de skriver, men några få kommentarer har jag fått och det är alltid kul.
Det jag försöker komma fram till är att jag vet att det är några stycken som läser och man får väldigt gärna lämna spår efter sig. Jag tror säkert att det finns någon form av åsikter om det jag skriver, så känner du för det så skriv gärna en kommentar :)

Kram!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Då ska jag börja kommentera lite mer :) Låter mycket otrevligt att din mammas kort blev kapat och att du får otrevliga överraskningar när du läser tidningen. Hoppas det är bra annars och att vi kan ses snart! Kram

2012-02-09 @ 10:32:12
Postat av: Anonym

Dig kan man då lita på Madeleine :) Ja, vi måste lyckas planera in en träff snart! Kram

2012-02-09 @ 18:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0