Torsdagsfika


Hej Ninni

Efter en alltför tidig start på dagen så fick jag åtminstone stämpla ut med halva dagen kvar och efter att jag fått i mig lite lunch så blev det en promenad till min vän M för en kopp te. Fick inspektera hennes väldigt fina lägenhet, träffa en energisk men söt vovve och surra en stund.
Vi försökte komma upp med en plan, men det gick väl så där. Det är lustigt att alla andra har så många förslag när det gäller en del saker, eller egentligen så är det väl förslagen som är lustiga. Det betyder dock inte att jag inte uppskattar dem, det gör jag verkligen för jag får ju skratta en hel del, men att de sedan inte riktigt är genomförbara det är en annan femma.
Bäst hittills och därmed absolut längst ifrån att någonsin genomföras tror jag ändå Bästaste A's plan har varit ;)
Nu är jag så där vag igen jag vet, men det kommer jag fortsätta vara så det så....



Nu väntar återigen ett kvällspass imorgon och sedan en jobbhelg på det - oh happy day! Hoppas du får en jättebra helg, själv får jag se fram emot söndag eftermiddag då arbetet är över och det vankas 4-årskalas minsann.

Kram!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag tycker alla mina planer var toppen ;)

2012-02-26 @ 16:42:37
Postat av: Angelica

Ja och min plan kan visst genomföras ;)

2012-02-26 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0