Mmm marabou


Hej Ninni

När väckarklockan ringer tidigt, tidigt på söndag morgon då kan jag tycka att det är inte så lite orättvist att jag måste stiga upp medan de flesta andra ligger och trynar i sina varma sängar, men när jag gick till jobbet idag vid halv åtta så var det faktiskt ljust ute och genast kändes det som om man hade mer energi. Tänkt vilken skillnad det gör - ljuset.
Igår efter jobbet så köpte jag Marabous nya för att testa om det var något att ha och det var det! Choklad och saltlakrits - mina två absoluta favoriter när det gäller godis och tillsammans funkar de alldeles alldeles utmärkt:




Jag hoppas att denna blir mer än en limited edition för den var riktigt god och som tur är så har jag halva kakan kvar, så resten ska jag mumsa i mig ikväll :)
Ny vecka imorgon och denna bjuder förhoppningsvis på lite mer aktivitet - det blir lunch med en kär vän, ett besök hos ytterligare en och så lite shopping i grannstaden på det, hoppas bara att alla planer blir av för trots ljuset så skulle jag behöva tanka lite mer positiv energi från personer och saker jag gillar :)

Kram!




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag gillar också den kombon, har dock inte prövat just den där men man måste väl göra det :) Ja du kanske är synsk Carro.

2012-02-13 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0