En ny bekantskap


Hej Ninni

Så blev det helg tillslut, men i onsdags fick jag ju trots allt en paus mitt i veckan när jag satte mig på bussen mot en annan stad för att besöka Finaste Vännen och äntligen få träffa Kotten för första gången. Det blev en riktig mysdag med massor av bebisgos, promenad i kylan, mumsig fisksoppa och så klart samtal om det mesta. Tycker bara att det är lite tråkigt att de bor så långt borta eftersom det gör att man inte kan träffas så ofta som man skulle vilja, men det ska bli så roligt att få se denna lilla herre växa upp:







När man åker över dagen så där så blir det ju ganska så lång tid på diverse bussar, men det gick faktiskt riktigt bra även om jag var trött när jag väl var hemma igen. Jag hade till och med tid för lite shopping innan jag klev på bussen hem. Har inte så bra koll på den där andra staden, men en sak vet jag och det är vart The Body Shop är lokaliserad, så dit styrde jag mina steg och inhandlade solpudret som jag haft på inköpslistan - så allt som allt en mycket bra dag :)

Nu blir det film och Marabou Black - ja, jag är helt fast nu, godaste kakan ever!!

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0