Lite kalabalik kanske?


Hej Ninni

Det stormar ute så fönsterrutorna skallrar, men här inne är det varmt och skönt. Lägenheten är städad och nu blir det en lugn kväll framför tv:n. Melodifestivalen blir det även om jag inte riktigt vet vad man ska tycka om det
spektaklet längre, men i och med att man tittat i alla år så blir det av ren tradition att man fortsätter med det - vanans makt du vet ;)

Men nu till det jag egentligen skulle skriva om idag. Jag ville ju visa vad det var jag klickade hem för ett bra tag sedan nu till några som jag tycker väldigt mycket om och som ha varit så himla duktiga på olika sätt. Jag har inte kunnat visa förrän nu eftersom jag inte har kunnat leverera presenterna till dem som förtjänat dem.
För en tid sedan så fick jag ett tips från en blogg jag läser om ett företag som designar mycket snygga och lite annorlunda smycken, ett företag med ett väldigt roligt namn - Lite kalabalik.
Man får förövrigt väldigt många bra tips på många av alla härliga bloggar som finns där ute. Det gäller bara att sålla lite bland allt som skrivs och hitta dem som passar dig. Jag har hittat några verkliga favoriter som jag läser varje dag och kanske att jag tipsar om dem snart, men så länge så för jag i alla fall deras tips vidare till dig.




Lite Kalabalik var det alltså. Jag klickade hem tre handgjorda armband - det rosa med blå sten heter Lite Ibiza och det fick Bästaste A för att hon har varit så duktig och tagit examen efter två års slit. Det gråa med grön sten heter Lite Eco och det fick Finaste Vännen för att hon gjort ett så otroligt bra jobb med att bli mamma till en liten Kotte. Det gråa med turkos sten heter Lite Sofi och det gav jag till mig själv bara för att jag kan :)
Så vill du också föra in lite kalabalik i ditt liv så är detta ett hett tips!

Kram!




Kommentarer
Postat av: Angelica

Är väldigt glad för den kalabalik jag fick till mitt liv! :) Puss & kraaaam

2012-02-19 @ 00:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0