en hel massa choklad


Hej Ninni

Här om dagen fick jag hem ett prov på ett Body Butter från The Body Shop's nya kroppsserie Chocomania. Mjuk och krämig och doftade underbart av choklad gjorde den. Kan nog tänkas att jag måste inhandla en eller två produkter med denna doft.
När jag luktade på den så gick tankarna direkt till Lasse Hallströms film Chocolat med Johnny Depp och Juliette Binoche i huvudrollerna. Det är en av mina favoriter,
underbara skådespelare, älskar bara hela stämningen i filmen som liksom lägger sig som en värmande filt kring kring själen.

"Till en idyllisk lite katolsk stad på den franska landsbygden kommer en dag den vackra, livsbejakande Vianne Rocher och väcker den slumrande staden till liv. När sedan den hemlighetsfulle Roux och hans manskap lägger till med sina husbåtar vid flodens strand brister allt för stadens borgmästare."



Så unna dig din favoritchoklad och kryp upp i soffhörnet och titta på denna pärla. Jag måste nog göra detsamma inom en snart framtid trots att jag sett den ett antal gånger redan, men choklad kan man ju aldrig få nog av eller hur!?

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0