Dansat ut julen


Hej Ninni

Nu är lägenheten städad och julen har tackats av och packats ner. Kunde inte vänta till tjugondag knut utan julen fick dansa ut redan nu. Med det nya året här så kände jag att jag behövde lite färger som påminner om att våren och ljuset kommer tillbaka tillslut trots meterhöga snödrivor. När jag var och handlade igår så fick denna fina ros i kruka följa med hem just för att den fick mig att tänka på soljus, något jag verkligen saknar så här års:




På eftermiddagen traskade jag iväg till sötaste S för inspektion av hennes inte-längre-så-nya lägenhet och en kopp te. Stor och fin var den, med massor med plats för alla barnen och det var trevligt att sitta och surra en stund. Om det är så att du undrar så hon fick honungskakorna som jag bakade igår, även om de kanske inte blev jättebra - men det är ju tanken som räknas - och du ska få receptet också så småningom.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0