Det ljusnar


Hej Ninni

Nästan en hel vecka utan brev jag vet, men inspirationen och orken har helt enkelt inte funnits där. Den lilla energi som fanns var jag helt enkelt tvungen att fokusera på andra saker, men nu har jag tagit mig igenom ytterligare en arbetsvecka och det känns bra mycket bättre nu.
Små, små myrsteg har tagits under veckan för att det ska bli möjligt att börja bocka av punkterna på min lista för 2012. Ett myrsteg kan ju verka ynkligt, men man måste ju börja någonstans och ibland kan ett myrsteg kännas som sjumilakliv.
Nu väntar en ledig helg utan några måsten alls. Jag ska bara försöka ladda energi och planera de där myrstegen lite utförligare så ja några måste finns det väl men det är bara att gör'at.
Nu ska jag sjunka ner i soffan, kolla lite film och bara njuta av fredagsfriheten.

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0