En snöig söndag


Hej Ninni

Helgen har varit lugn och stilla, men som vanligt alldels för kort. Efter jul- och nyårshelgernas arbete känns det som att man skulle behöva vara ledig betydligt längre än en helg. Låter kanske lite avigt i jämförelse med många andra som nu ska börja jobba på allvar efter alla röda dagar och helger, men så är det för oss som jobbar när andra är lediga. Men, men, man får väl försöka se det positiva i att lönen blir lite bättre åtminstone.
Helgen har inte bjudit på mycket aktiviteter alls och så skönt har det varit, men tog mig i alla fall iväg på en promenad idag i den nu väldigt snöiga skogen:






Härligt var det, bara några minusgrader och så får det gärna fortsätta resten av vintern och ingen mer snö nu tack!
Ikväll har jag klickat hem lite presenter till några jag tycker väldigt mycket om och som har varit så duktiga att de nu förtjänar något fint. Vad det är och till vem får jag avslöja lite längre fram för annars blir ju liksom hela grejen med att få present lite meningslös. Kan dock hända att det följde med några saker till mig också av bara farten, men ibland måste man ju få köpa lite presenter till sig själv också bara för att...

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0