Lördagsunderhållning?


Hej Ninni

Jobbhelgen är i full gång, men dagen har gått fort då det har varit mycket att göra.
Kvällen planerarna jag att spendera med några väldigt välbyggda killar och tjejer. Ska se på Gladiatorerna, men det är inte så illa som det låter. Tycker att detta är ett av de sämre program av typen familjeunderhållning som man kommit på och jag brukar vanligtvis byta kanal illa kvickt om jag råkar få syn på det, men ikväll är en av utmanarna en bekant sedan studierna i Björkarnas stad. Trots att jag själv inte alls förstår mig på själva konceptet så är vi ju alla olika och det här är precis hennes grej och då är det ju bara hoppas att det går bra för henne. Så medan hon tampas med de där groteska jättarna så gör jag min grej och hejar lite grann från tv-soffan, även om det egentligen redan är avgjort.

TILLÄGG: Jupp, jupp, klart hon vann. Måste ha varit mitt starka publikstöd som gjorde det, i och med att jag faktiskt lyfte på huvudet från mina sudoku-kryss ibland. Okay, jag ska erkänna att intresset ökade lite där på slutet när de faktiskt tävlade mot varandra och inte mot de där misstänkt genmanipulerade missfostrena.
Men nu ska den här soffpotatisen gå och lägga sig och försöka vaggas till sömns av grannens bas, var samma visa (eller dunkadunka) igår men det funkade rätt bra ändå. Jobb imorgon igen.


Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0