rysskyla och sura gubbar


Hej Ninni

Termometern visar på -20 grader där ute och inomhus är det också kallt, så jag har hämtat mitt fluffiga, mjuka och mycket varma täcke från sängen och placerat det i soffan där jag nu väntar på att mina tv-program ska börja.
Gillar inte alls de här dumheterna om rysskylan som det pratas om nu, inte ett dugg, men det braiga är i alla fall att jag överlevde januari. Ja, jag kan säga det redan nu för det är endast några få timmar kvar av denna månad och precis i stil med hur jag känner för den så avslutades den med ett inte så trevligt möte på cirkusen idag.
Blev utskälld efter noter av en sur gammal gubbe som trodde att han kunde bete sig som han ville bara för att han är just en sur gammal gubbe. Han fick lite mothugg och jag tror aldrig jag har hört så många svordomar på så kort tid, men i och med att han inte kunde framföra sitt missnöje med ett mer utvecklat ordförråd så tog jag inte åt mig det minsta. Annars blir man ju ofta ledsen när kunder är omotiverat otrevliga och går till personangrepp, men den här gången blev det bara patetiskt så nu glömmer vi det och lägger dessutom januari bakom oss och ser istället framemot ljuset och resten av året.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0