Slut på det roliga...

 
Hej Ninni
 
Så var semestern över för den här gången. Tre underbart sköna veckor som gått alldeles för fort och imorgon bär det av tillbaka till cirkusen igen. Ångesten finns helt klart där idag, det är bara att erkänna, men samtidigt är det ju inte mycket att göra åt - "just smile and wave" ;)
 
Min vecka på Västkusten var jättebra, även om den också gick alltför fort. Men jag fick återse en av mina bästa vänner och hennes goa familj, varav en medlem ju var en ny bekantskap och också mitt fadderbarn. Underbara vackra glada unge, det ska bli så roligt att se henne växa upp :)
Vädret var tyvärr inte riktigt på vår sida under veckan, men det är ju inte många gånger det har varit så under denna sommar. Men det blev shopping, massor med bebismys och massor med lek med en väldigt livlig men go 3-åring, en mycket bra konsert med Winnerbäck och så avslutades besöket med namngivningsfest och en fika vid havet. Ser redan fram emot mitt nästa besök där som jag hoppas inte ligger alltför långt bort i tiden.
 
 
 
 
Winnerbäck med sitt band som bestod av bland annat medlemmer från Hellacopters och Weeping Willows. Oväntad kombination kanske, men oj så bra! :)
 
 
Efterrätten som serverades till gästerna på namngivningsfesten, griscupcakes :)
 
Den här, min sista semetervecka, har jag inte gjort något särskilt alls, bara tagit det lugnt och njutit av ledigheten. Veckan avslutades dock men en nygammal stadsfest, där både datum och plats har ändrats från tidigare år. Både fredag och lördag blev det ett besök där. Trevligt var det, men så sjukt kallt att det förtog ganska mycket av nöjet tyvärr. 7-8 grader i slutet av juli, ska det vara så?!
I fredags följde även Gullungen med som avslutning på hennes tid som inneboende hos mig. Nu har hon alltså flyttat ut, då hon nu har semester och under de veckorna kommer hon få sin egen lägenhet här i stan. Känns lite tyst och tomt här hemma måste jag säga för nu har jag ju vant mig vid att ha någon annan här, trevligt med sällskapet har det varit...
 
 
 
Nu är det alltså bara att ta nya tag och ladda inför första arbetsveckan efter semestern, men som tur är så blir det en kort vecka för till helgen bär det av på nya äventyr :)
 
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0