Ny vecka


Hej Ninni

Redan halvvägs in i en ny vecka och lediga onsdagen är här. Den här veckan ser lite, men bara lite, annorlunda ut än den egentligen ska. Jag har tagit ledig till helgen. Det är ju i vanliga fall en full jobbhelg som väntar, men jag kände att jag behövde få vara lite ledig. Jag har inga särskilda planer, men bara för att jag kan så tog jag ledigt. Visst det blir lite mindre i lön, men då är det ju bara anpssa utgifterna efter det då. Ledighet är värd så mycket mer för mig just nu!
Förrutom helgen då så är det mesta som vanligt. Jobbade kvällspasset i måndags och jag måste säga att det är ganska så skönt med att börja veckan med en sovmorgon. Trots att jag inte gillar att jobba kväll så funkar det faktiskt när man slipper de där tidiga och ack så ovälkommna måndagsmorgnarna. Igår var det kort jobbdag och sedan tvättstugan på det. Imorgon börjar jag obehagligt tidigt igen och sedan blir det lunch med Bästaste A. På fredag blir det ett kvällspass igen, men sedan är jag som sagt ledig och då vankas det någon sorts firande då minsta bror fyller år. Det var en sammanfattning av min vecka det, inga konstigheter men inte heller något jättespännande - en ganska vanligt vecka helt enkelt, med en liten twist :) Nu blir det en promenad för solen har tittat fram bakom de gråa molnen.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0