Skottår


Hej Ninni

Igår var det den där extra dagen vi får var fjärde år och det kändes väldigt bra att vara ledig för får man en extra dag så gäller det ju att utnyttja den fullt ut och jag använde den till att fylla på energidepåerna. På morgonen tog jag bussen ut till menageriet och tog hundarna med mig på 1 ½ timmes promenad i solskenet. Sådana här dagar kan till och med jag tycka att vintern är helt okay:
















När mamma sedan slutade jobbet så blev det ytterligare en timmes promenad, den här gången längs med älven. Man spenderar alldeles för mycket tid med att jobba i bunkern, så det gäller helt enkelt att ta vara på det underbara vädret när det finns möjlighet till det:





Vad gör man inte för en Frolic ;)
Hemma på gården väntade en liten akrobat på oss:






Det var skottdagen det, nu väntar snart ett kvällspass och sedan fredagen - men efter det så är det äntligen ledig helg!

Kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0