Tant Ester


Hej Ninni

Igår kväll kom det ett sms med en glad nyhet  - Guldlock har blivit mamma till en liten tjej och jag har alltså blivit ester igen! Ja du vet när man inte är moster och inte faster, men den ändå är en nära vän som fått barn - då blir man ester :) Det extra roliga var att den lilla fick samma namn som två av mina andra favorittjejer, en av dem visserligen med fyra ben, men jag diskriminerar inte - oavsett antalet ben så har jag nu tre favoriter med samma namn och det är inte ett jättevanligt ett heller. Nu har jag ju inte träffat denna lilla dam ännu och det kommer dröja till i sommar eftersom familjen är bosatt många mil bort, men då just familjen är en favoritfamilj så räknas ju även hon automatiskt som en sådan hon med :)
Det var veckans gladaste nyhet det, nu är det dessutom bara en arbetsdag kvar innan det är helg igen. Fort var det gjort, nu blir det lite tv.
Förresten, innan jag avslutar så tänkte jag komma med ett filmtips. För ett tag sedan så såg jag Crazy Stupid Love och jag tyckte den var riktigt bra.




Det är kul när man verkligen inte har några förväntningar och så är det en film som helt klart går hem. Det är en romantisk komedi, med riktigt bra skådespelare - rekommenderas!!


Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0