Sommarlängtan


Hej Ninni

Det smälter, droppar och kvittrar - det går mot vår och ja, det är nästan så att man blir lite poetisk på köpet. Så härligt när solen lyser och man faktiskt ser att snödrivorna sjunker ihop. Just nu går jag till och med lite längre i min längtan än bara till våren.
Har drabbats av ett enormt sug efter sommaren och då speciellt efter en plats med solvarma klippor och doften av hav, en plats där jag redan planerar att tillbringa en av mina semesterveckor. Det är ju ett tag kvar, men längtan gör sig påmind delvis på grund av solen och delvis på grund av en hälsning från denna plats för några dagar sedan.
Det är dock inte mycket att göra åt, utan att bara hoppas att solen fortsätter att skina så att gatorna snart är isfria och man slipper hasa sig fram på promenaderna som en äldre dam med höftproblem. Sen kommer nog sommaren också tillslut...



Här har du en som njuter av sommaren som var, ja och så av grisörat så klart, mest av grisörat skulle jag tro - men hon gör det i alla fall mitt i sommargrönskan ;)


Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0