Några ord om ingenting


Hej Ninni

Det börjar bli dåligt med inlägg igen, men det blir ju så när det inte händer mycket och dagarna mest bara består av jobb. Jobbet är ju definitivt inget roligt att skriva om, men att klaga på att inget händer det skulle jag ju inte göra mer. Det blir lite dubbelt det där eftersom det lätt blir tråkigt när dagarna bara lunkar på, men samtidigt så gillar jag verkligen dagarna när jag bara kan vara.
Idag är det ju lediga onsdagen och jag har bara pysslat på här hemma, vattnat blommorna, vikit tvätt, återigen planerat för framtiden, tagit en långpromenad för att få en välbehövlig D-vitamindos. Riktigt skönt var det även om jag höll på att blåsa bort på vissa sträckor. Jag skulle nog bli en väldigt bra arbetslös om det inte vore för att det skulle bli så fattigt, men en bra hemmafru det skulle jag absolut bli ;) Men hur mycket jag än trivs med dessa dagar så är de ju inte särskilt roliga att skriva om, det blir inte mycket innehåll i breven kan man ju säga och då blir det också lite sämre med inlägg, inget kostigt med det.
Den här veckan är det säsongspremiärer för flera bra tv-serier. Igår var det de allra sista avsnitten av Desperate Housewives som körde igång och ikväll är det Grey's Anatomy, dubbleavsnitt dessutom vilket jag borde vara duktig och skippa då jag börjar otrevligt tidigt imorgon. Men att vara uppe alldels för sent när man börjar alldels för tidigt dagen efter det får väl numera räknas som att leva lite farligt och det behöver man ju ibland ;)
Avslutar detta inlägg om absolut ingenting med ytterligare en tulpanbild. Tulpaner är något jag överkonsumerar den här tiden på året för även om våren fortfarande kan få både ett eller flera bakslag så är tulpanerna ett säkert vårtecken för mig, oavsett vädret utomhus. En blomma som är fin till och med när den börjar bli lite för utslagen:



Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0