Vårkänslor


Hej Ninni

Det börjar bli riktigt dåligt det här med skrivandet och jag har ingen som helst bra anledning heller, förrutom att inspirationen verkar ha flugit sin kos. Så vad har hänt sedan sist, lite av varje, men samtidigt inte särskilt mycket.
I helgen har det blivit mycket tid med Bästaste A, hon har ju precis flyttat till annan stad så det gäller att passa på när hon är hemma. I lördags blev det filmkväll och i söndags var vi på bio. Vi såg Avengers och den var helt okay. Vi utgjorde dock minoriteten i salongen den här gången då de flesta andra var av manligt kön - men vi tyckte filmen var bra, för lite Action/Sci-Fi/Äventyr med ett gäng superhjältar är väl aldrig fel :)
Det verkar i alla fall som att våren är här på riktigt nu, nackdelen med att bo här i norr är ju dock att just den årstiden är så kort. Det handlar om några intensiva veckor egentligen, från snö till skir grönska. Råkar du blinka så missar du explosionen och plötsligt är det försommar och du står där återigen, kliar dig i huvudet och undrar hur det gick till. Visst vi har vårvintern här uppe, med sol och gnistrande skarsnö, men nu tänkter jag som häda, för som äkta norrbottning får man väl inte säga detta, men jag skulle faktiskt klara mig utan just denna period och skulle gladeligen byta den mot fler månader med körsbärsblommor, blåsippor, påskliljor och tulpaner...
Apropå våren - jag vet att jag har nämnt det tidigare, dessa underbara reklamfilmer för Libero - och återigen ja jag vet att det är blöjreklam, men de får en bara att le. Jag har nämnt reklamen för deras Football Collection 2010 och Dance Collection 2011. Nu har det kommit ännu en - Spring Collection 2012:




Är inte denna inte bara helt otroligt söt?! Vårkänslor absolut ;)
Till nästa gång, när det nu blir, ha det gott och njut av sol och nyutslagna blommor och blad.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack för att du finns finaste du! <3

2012-05-15 @ 23:45:17
URL: http://anjjeliqqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0